Süper Lig’in 18’inci haftasında Fenerbahçe ile karşı karşıya gelecek Galatasaray’da teknik direktör Okan Buruk açıklamalarda bulundu.
Şehitlerimizle ilgili konuşarak sözlerine başlayan Okan Buruk, “Yıllardır yaşadığımız şeyler… Gerçekten çok üzgünüz ve elimizden bir şey gelmiyor. Dualarımız onlarla. Acılarını paylaşıyoruz. İnşallah artık terörün son bulduğu, barışın geldiği ve askerlerimizin katledilmediği bir ortam olur” dedi.
Fenerbahçe’nin oyun yapısını değerlendiren Okan Buruk, “Fenerbahçe ön alan baskısı ve bitiricilik anlamında önemli bir takım. Biz kendi oyunumuzu ortaya koyacağız. Rakibimizin kadrosuna, duruşuna göre organizasyonlarımızı yaptık. Top bizdeyken neler yapacağımızı planladık. Biz de rakibimiz de kazanmak için oynayacak. Özellikle bizim top ayağımızdayken yapacağımız işler… Amacımız kazanarak ayrılmak. Zor bir maç olacağını biliyoruz” ifadelerini kullandı.
Okan Buruk sözlerini şu şekilde noktaladı: “Stadyuma girerken provokasyon yaptılar. Soyunma odalarına girerken bile provokasyon vardı.”
GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026
1
Niyazi Yelkencioğlu’ndan Acun Ilıcalı’ya olay sözler!
1310 kez okundu
3
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1123 kez okundu
4
SON DAKİKA | Yunan basını Fatih Terim’in transfer listesini duyurdu! Galatasaray detayı
812 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
739 kez okundu