Ziraat Türkiye Kupası 2. haftasında Kırklarelispor’u 2-0 mağlup eden Beşiktaş, Olimpiyat Stadyumu’ndaki son 3 maçını da kazandı.
Ziraat Türkiye Kupası D Grubu 2. hafta maçında Beşiktaş, Atatürk Olimpiyat Stadyumu’nda karşılaştığı Kırklarelispor’u 2-0 mağlup etti. Siyah-beyazlılar bu sonuçla Atatürk Olimpiyat Stadyumu’nda çıktığı son 3 müsabakadan da galip ayrıldı.
Geçen sezon Ziraat Türkiye Kupası Finali’nde Trabzonspor’u 3-2 mağlup eden Kartal, sezon başında Galatasaray ile oynadığı TFF Süper Kupa mücadelesini de 5-0 kazanmıştı. – İSTANBUL
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026
1
Niyazi Yelkencioğlu’ndan Acun Ilıcalı’ya olay sözler!
1307 kez okundu
3
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1121 kez okundu
4
SON DAKİKA | Yunan basını Fatih Terim’in transfer listesini duyurdu! Galatasaray detayı
809 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
738 kez okundu