
Süper Lig’in 19. haftasında Fenerbahçe ile karşılaştıkları maçın seremonisinde Konyasporlu futbolcular, 3. yıl önce trafik kazasında hayatını kaybeden futbolcusu Ahmet Çalık’ı unutmadı.
Futbolcular sahaya “Seni Unutmayacağız Ahmet Çalık” yazılı pankartla çıktı.
KOREOGRAFİ YAPILDI
Konyasporlu taraftarlar tarafından ise kale arkası tribününde “Doymadım Doyamadım” yazılı Ahmet Çalık pankartıyla koreografi yapıldı.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)Emre Çalışkan
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026
1
Niyazi Yelkencioğlu’ndan Acun Ilıcalı’ya olay sözler!
1311 kez okundu
3
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1124 kez okundu
4
SON DAKİKA | Yunan basını Fatih Terim’in transfer listesini duyurdu! Galatasaray detayı
813 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
740 kez okundu