Bilecik Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü İlkay Türkoğlu, sevgi evlerinde kalarak kamuya atanan gençlerle bir araya geldi.
Bilecik Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü İlkay Türkoğlu ve il müdürlüğünde çalışan personeller, sevgi evlerinde kaldıktan sonra Bilecik Eğitim ve Araştırma Hastanesinde farklı birimlerde görev yapan gençleri ziyaret etti. Gençlerin sevgi evlerinden buyana yanlarında olduklarını ve devletin her zaman ihtiyaç sahiplerine destek verdiğini anlatan İl Müdürü Türkoğlu, “Hastanenin farklı birimlerinde görev yapan gençler gördüğümde çok sevindim. Kendilerini yalnız hissetmediklerini ve bu ziyaretten dolayı memnuniyetlerini dile getirdiler. Gençlerimizin her zaman yanındayız ve herhangi bir sorun ve sıkıntıda kendilerine yardımcı olmaya devam edeceğiz” dedi. – BİLECİK
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7989 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4954 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4920 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3045 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2095 kez okundu